mlarssonn.blogg.se

Clarke

Publicerad 2014-05-14 17:32:00 i Clarkebury Sense,

Min första egna uppfödning f. 2014
e. Common Sense ue. Leuthen I

Clarke's mamma Evita lånade jag från vintern 2012- våren 2015. Jag fick möjlighet att låna ett avelssto och gjorde min egna första häst. Clarke föddes i en liten by utanför Kalmar där jag bodde och studerade på gymnasiet. Han är en klok liten häst som accepterar det mesta. Står snällt själv inne och i hage, kan ledas av alla och tycker det är kul med promenader i skogen. Under våren ska han få prova på löshoppning och till hösten väntar inridning. Ser med spänning fram emot vad den här hästen kan ge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SWB avel och vardagen på landet. En snutt av livet som 20 åring och företagare och en stor del av allt det andra som hör till hästar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela