mlarssonn.blogg.se

Korta nätter & långa dagar

Publicerad 2015-12-03 21:56:43 i Vardag,

Längesen sist och mycket har hänt, på hästfronten står det ganska still. Disa är ute på tur i skogen emellanåt men ägnar sig mest åt att må bra. Clarke, ja han växer mest runt magen och är en klippa i allt vad man än hittar på, han är verkligen guld. 
Dom senaste veckorna har vi jobbat på med stallbygget långt in på kvällarna. Ett tag hann jag inte ens med att jobba, men det blev resultat av allt hårt arbete. Hästarna är nöjda och sover gott om nätterna= jag sover lite bättre med. Nu har jobben satt fart igen och det känns skönt att vara tillbaka, med lite mindre muskler och kondition men känner mig lite piggare varje morgon. Annars pustar jag ut en stund efter bygget och ska snart ta ett nytt krafttag och göra klart det sista.

Simma lugnt därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SWB avel och vardagen på landet. En snutt av livet som 20 åring och företagare och en stor del av allt det andra som hör till hästar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela