mlarssonn.blogg.se

Let it go

Publicerad 2015-12-14 21:24:11 i Vardag,


Nu är jag äntligen igång & hugger och det känns otroligt bra! Kroppen hänger med bättre än vad jag trodde, röjningen känns tyngre efter som sågen alltid hänger i selen, motorsågen kan man trots allt ta stöd med för att minska tyngden. Just nu hugger jag vindfällor och det är mitt första sånt jobb, pappa är med och hugger och lunnar ut virke allteftersom vi arbetar oss igenom röran. Det gäller att hitta flowet för att underlätta och få hål på det. Det är en rolig utmaning och lärorikt, skönt med variationen. På fredag ska även jag köra & det är nästan alltid roligast, beroende på terrängen. Kul jobb, trivs mer & mer!


Ni som är intresserade av att läsa mer om mig så finns det en intervju på Ung SWB's Facebook sida, gå in och kika där och passa även på att läs dom andra intervjuerna :) 


Fjant växer så det knakar & äntligen har han vuxit ikapp bakkärran, intressant att se att växtmönstret hittills sett det samma ut. Först växer han i bak så att han är överbyggd ett x antal centimeter & sen går det ett par veckor/någon månad och så en dag så ser han harmoniskare ut. Han imponerar med sitt lugn & jag är en lyckligt lottad uppfödare & hästägare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SWB avel och vardagen på landet. En snutt av livet som 20 åring och företagare och en stor del av allt det andra som hör till hästar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela