mlarssonn.blogg.se

Nytt steg

Publicerad 2016-01-20 22:24:57 i Disa, Vardag,

Idag har jag njutit av ett par minusgrader, några bleka solstrålar och snöiga örontoppar. Jag tog ut Disa på en skogsrunda och tanken slog mig att jag knappt utforskat några ridvägar sen hästarna flyttade hit. Det gjorde inget enligt Disa för hon trippade så glatt runt i skogen i tron om att jag visste vart vi va. Det är konstigt att känslan att hon en dag ska bli hel igen alltid tycks finnas kvar. Jag njuter så länge jag kan & får glimtar av den helhet hon en gång hade. Helt säker på att även det lilla gör henne lycklig.
Närmast i tiden väntar något större steg att ta, såna som kräver eftertanke och noga avvägningar. Ja för plötsligt har man hamnat där och känner sig vuxen på ett annat sätt, det handlar plötsligt om större beslut än vilken mjölk man ska köpa.. Bring it on! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SWB avel och vardagen på landet. En snutt av livet som 20 åring och företagare och en stor del av allt det andra som hör till hästar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela